MTC 13T - kabelové termočlánky tlakové

Termočlánek kabelový tlakový MTC 13T

Termočlánek kabelový tlakový MTC 13T

  • termočlánek je tvořen termočlánkovým vedením
  • měřící konec termočlánku chráněn jímkou se šroubením M12x1,75 z nerezové oceli
  • termočlánky typu "J", "K" a "L" jednoduché
  • měřící rozsah - dle typu vedení ( kabelu ) až 600°C
  • maximální pracovní tlak 5 bar
  • volitelný ponor a jmenovitá délka snímače
  • třída přesnosti 2 
  • možnost zakončení standartním konektorem

Popis

   Jednoduchý kabelový termočlánek s izolovaným měřícím spojem. Měřící konec termočlánku je chráněn jímkou, která spolu se šroubením M12x1.75 umožňuje termočlánek zašroubovat například do tlakového potrubí. Termočlánek může být na studeném konci zakončen volnými vývody pro montáž do svorek a nebo některým ze standardních typů konektorů.
   Výstupním signálem snímače je termoelektrické napětí úměrné měřené teplotě. Závislost napětí na teplotě a odpovídající třídy přesnosti jsou dány normami DIN EN 60584 a DIN 43 710.

 

Související výrobky - příslušenství - služby:

Příslušenství naleznete zde        Příslušná vedení naleznete zde        Kalibrační služby naleznete zde

Vlastnosti

Typ snímače Termočlánkový snímač teploty
Provedení snímače Kabelové ( pro teploty do 600°C )
Materiál jímky Kov nerez 17.248 Tmax 800°C
Vnější průměr snímače ≤ 6 mm

* Program pro specifikaci objednacího čísla - je průvodcem, pomocí něhož velmi jednoduše zjistíte objednací číslo produktu. Nemějte obavu, objeví-li se vám varování při spouštění programu - program neobsahuje žádné viry ani jiný škodlivý software

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Tisknout




© 2018, MAVIS Nový Bor s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na Profesionální CMS | SEO a internetový marketing